Quotes About Emotion
Es curioso que uno no puede estar sin encariñarse con algo… Es… como si la mente segregara sentimiento, sin parar…
~ Manuel Puig
BazillionQuotes.com
The trouble with a great sadness is that it doesn't fit inside your body.
~ Manuel Rivas
BazillionQuotes.com
Y yo no supe cómo el abandono de aquel gesto pudo despertar tanta ternura en mí, ni por qué me fue tan dulce el tibio contacto de tu piel
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Entonces él se inclina sobre mí y rodamos enlazados al hueco del lecho. Su cuerpo me cubre como una grande ola hirviente, me acaricia, me quema, me penetra, me envuelve, me arrastra desfallecida. A mi garganta sube algo así como un sollozo, y no sé por qué empiezo a quejarme, y no sé por qué me es dulce quejarme, y dulce a mi cuerpo el cansancio infligido por la preciosa carga que pesa entre mis muslos...
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Y otra cosa: cada tarde te quiero más.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Only love interests me, and I am only in contact with things that revolve around love.
~ Marc Chagall
BazillionQuotes.com
In our life there is a single color, as on an artist's palette, which provides the meaning of life and art. It is the color of love.
~ Marc Chagall
BazillionQuotes.com
Det som hadde begynt som en feber to år tidligere, var nå blitt nesten kaldt som is.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
It's called Betty Blue," he said. "You watch, I'll translate.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Tess, you need to forget what you don't remember and focus on what you do. You guys had, like, the epic summer. You'll never forget it. Hell, I won't forget it and I was just a jealous bystander.
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Tessa caught her breath when the final string of letters appeared, sandwiching around the others, forming the words: YOU ARE ENTERING THE LAND OF LOVE
~ Unknown
BazillionQuotes.com
Si j'aimais une femme, la plus belle preuve d'amour que je puisse lui faire, c'est de ne jamais le lui dire, pour qu'elle ne prenne pas le risque de vivre avec un type comme moi
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
Il y a des premiers baisers qui font basculer votre vie.
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
Novels should reflect reality to some extent, otherwise they risk being sentimental.
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
I'm never going to fall in love with the idea of someone again.
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
Nada podrá sustituir nunca el contacto humano
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
If only heartache were contagious, you would love me as much as I love you
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
Je n'imaginais pas pouvoir aimer comme je l'ai aimée. J'ai cru à elle comme on croit à un rêve. Quand il s'est évanoui, j'ai disparu avec lui.
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
Como dice una canción, me ha rozado el alma y me la ha cambiado, ¿cómo perdonarle el haber hecho nacer en mí las ganas de querer y de que me quieran?
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
Um beijo com sabor a papel mascado. (...) Certos primeiros beijos podem sacudir a nossa vida. Mesmo quando recusamos confessá-lo, é assim mesmo. Esses primeiro beijos apanham-nos em cheio sem nos prevenirem.
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
phony to force oneself to be jolly just because it happens to be marked on the calendar.
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
Keira avait raison, le plus petit détail réveille la douleur
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
Vous avez déjà désiré une autre femme que la vôtre ? - Peut-être, le temps d'un regard, ou plutôt celui de savoir à quel point j'aimais la mienne.
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com
Mama zice ca dragostea se simte imediat ori deloc.
~ Marc Levy
BazillionQuotes.com