Quotes About Emotion
Šta je potrebno da se propusti ljubav? Nekoliko sekundi, oklijevanje, šansa...
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
Un peu de toi est entré en moi pour toujours et m'a contaminé comme un poison.
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
Il ne faut pas trop se protéger, sinon on ne ressent plus rien. Notre cœur devient de glace, on n'est plus qu'un mort vivant et la vie perd à jamais toute saveur.
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
Ne mogu se uništiti uspomene tako što ?e naprosto da se po?iste. One ostaju u nama, š?u?urene u sjenci, vrebaju?i iz potaje trenutak kad nam oslabi pažnja da bi provalile udesetostru?enom žestinom.
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
Certains souvenirs sont comme un cancer : une rémission n'est pas toujours une guérison.
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
Perché tra amore e morte non ci sono che due lettere di differenza.
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
Vedi, l'amore è come l'ossigeno, se ci manca per troppo tempo finiamo per morirne. Tu in quei pochi mesi mi hai amato talmente tanto che ho avuto una riserva d'amore per anni e anni. Grazia a essa ho potuto affrontare molte cose, ma ormai sento di aver esaurito la scorta, Martin.»
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
So nah war ich dir, dass mir kalt wird in der Nähe der anderen.
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
Jer, ljubav tka porodi?ne veze, a ne krv.
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
Poznajem samo jednu stvar koja je u isto vrijeme vrlo jednostavna i vrlo komplicirana.A to je? Ljubav.
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
Er hat mich meinem Schicksal überlassen, eines schönen Morgens, als er ging. (Edith Piaf)
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
Sans aucun doute, il y a ressemblance entre l'amitié et l'amour. Nous dirons même de l'amour qu'il est la folie de l'amitié. Sénèque
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
Fiziksel bir yara almadan nas?l bu kadar ac? çekilebilirdim?
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
It is love that weaves family ties, not blood.
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
J'aurais dû avoir deux cœurs, le premier insensible, le second constamment amoureux, j'aurais confié ce dernier à celles pour qui il bat et avec l'autre j'aurais vécu heureux. Amin Maalouf
~ Guillaume Musso
BazillionQuotes.com
Matar a alguien no deja indiferente a nadie. A nadie. No se mata a sangre fría, como piensan los que no han matado. Se mata a sangre caliente. Un avispero recorre las venas de quien asesina. Se siente en el dedo que va a jalar el gatillo. Un aguijoneo que provoca un golpe de sangre en el cerebro.
~ Guillermo Arriaga
BazillionQuotes.com
Guillermo Arriaga
~ clamidiáticos
BazillionQuotes.com
No se mata a sangre fría, como piensan los que no han matado. Se mata a sangre caliente. Un avispero recorre las venas de quien asesina.
~ Guillermo Arriaga
BazillionQuotes.com
La emotividad en el arte, argüía Flaubert, es barata, de folletín. El arte debe ser frío y contenido para que sea el espectador, no el autor, quien brinde el sentimiento a la obra, y no a la inversa.
~ Guillermo Arriaga
BazillionQuotes.com
Ansiábamos tu aprobación. Sorprende la psique infantil, en hambre permanente de afecto a pesar del maltrato.
~ Guillermo Arriaga
BazillionQuotes.com
What is a ghost? A tragedy condemned to repeat itself time and again? A moment of pain, perhaps. Something dead which still seems to be alive. An emotion suspended in time. Like a blurred photograph. Like an insect trapped in amber. A ghost. That's what I am.
~ Guillermo del Toro
BazillionQuotes.com
Watching a movie for the first time is a flirt. Rewatching it, is a date.
~ Guillermo del Toro
BazillionQuotes.com
I feel as if a link exists between your heart and mine, and should that link be broken, either by distance or by time, then my heart would cease to beat and I would die.
~ Guillermo del Toro
BazillionQuotes.com
Looking back on one's life, you see that love was the answer to everything. I love you, Nora. I always will. And that we will have forever.
~ Guillermo del Toro
BazillionQuotes.com