logo

Quotes About Emotion

Šta je potrebno da se propusti ljubav? Nekoliko sekundi, oklijevanje, šansa...
~ Guillaume Musso
Un peu de toi est entré en moi pour toujours et m'a contaminé comme un poison.
~ Guillaume Musso
Il ne faut pas trop se protéger, sinon on ne ressent plus rien. Notre cœur devient de glace, on n'est plus qu'un mort vivant et la vie perd à jamais toute saveur.
~ Guillaume Musso
Ne mogu se uništiti uspomene tako što ?e naprosto da se po?iste. One ostaju u nama, š?u?urene u sjenci, vrebaju?i iz potaje trenutak kad nam oslabi pažnja da bi provalile udesetostru?enom žestinom.
~ Guillaume Musso
Certains souvenirs sont comme un cancer : une rémission n'est pas toujours une guérison.
~ Guillaume Musso
Perché tra amore e morte non ci sono che due lettere di differenza.
~ Guillaume Musso
Vedi, l'amore è come l'ossigeno, se ci manca per troppo tempo finiamo per morirne. Tu in quei pochi mesi mi hai amato talmente tanto che ho avuto una riserva d'amore per anni e anni. Grazia a essa ho potuto affrontare molte cose, ma ormai sento di aver esaurito la scorta, Martin.»
~ Guillaume Musso
So nah war ich dir, dass mir kalt wird in der Nähe der anderen.
~ Guillaume Musso
Jer, ljubav tka porodi?ne veze, a ne krv.
~ Guillaume Musso
Poznajem samo jednu stvar koja je u isto vrijeme vrlo jednostavna i vrlo komplicirana.A to je? Ljubav.
~ Guillaume Musso
Er hat mich meinem Schicksal überlassen, eines schönen Morgens, als er ging. (Edith Piaf)
~ Guillaume Musso
Sans aucun doute, il y a ressemblance entre l'amitié et l'amour. Nous dirons même de l'amour qu'il est la folie de l'amitié. Sénèque
~ Guillaume Musso
Fiziksel bir yara almadan nas?l bu kadar ac? çekilebilirdim?
~ Guillaume Musso
It is love that weaves family ties, not blood.
~ Guillaume Musso
J'aurais dû avoir deux cœurs, le premier insensible, le second constamment amoureux, j'aurais confié ce dernier à celles pour qui il bat et avec l'autre j'aurais vécu heureux. Amin Maalouf
~ Guillaume Musso
Matar a alguien no deja indiferente a nadie. A nadie. No se mata a sangre fría, como piensan los que no han matado. Se mata a sangre caliente. Un avispero recorre las venas de quien asesina. Se siente en el dedo que va a jalar el gatillo. Un aguijoneo que provoca un golpe de sangre en el cerebro.
~ Guillermo Arriaga
Guillermo Arriaga
~ clamidiáticos
No se mata a sangre fría, como piensan los que no han matado. Se mata a sangre caliente. Un avispero recorre las venas de quien asesina.
~ Guillermo Arriaga
La emotividad en el arte, argüía Flaubert, es barata, de folletín. El arte debe ser frío y contenido para que sea el espectador, no el autor, quien brinde el sentimiento a la obra, y no a la inversa.
~ Guillermo Arriaga
Ansiábamos tu aprobación. Sorprende la psique infantil, en hambre permanente de afecto a pesar del maltrato.
~ Guillermo Arriaga
What is a ghost? A tragedy condemned to repeat itself time and again? A moment of pain, perhaps. Something dead which still seems to be alive. An emotion suspended in time. Like a blurred photograph. Like an insect trapped in amber. A ghost. That's what I am.
~ Guillermo del Toro
Watching a movie for the first time is a flirt. Rewatching it, is a date.
~ Guillermo del Toro
I feel as if a link exists between your heart and mine, and should that link be broken, either by distance or by time, then my heart would cease to beat and I would die.
~ Guillermo del Toro
Looking back on one's life, you see that love was the answer to everything. I love you, Nora. I always will. And that we will have forever.
~ Guillermo del Toro