logo

Quotes About Expression

The thing about imagination is that by the very act of putting it down, there must be some truth in one's own imagination.
~ Dennis Potter
The strangest thing that human speech and human writing can do is create a metaphor. That is an amazing leap, is it not?
~ Dennis Potter
Art isn't the answer. It's another way of asking the question.
~ Dennis Ruane
The one thing that kept our family together was the music. The only thing that our family would share emotionally was to have our dad cry over something the kids did with music.
~ Dennis Wilson
A "Szépség" nem áll sem a csábító vonzó arc!
~ Deodatta V. Shenai-Khatkhate
à mon avis, ce que nous portons est souvent le reflet de ce que nous ressentons. lorsque nous portons des jeans, il reflète probablement l'ambiance la plus confortable, douce et chaleureuse que nous sommes dans ce jour-là. Je pense aussi que chaque fois qu'un beauté ou un génie porte des jeans, il fait sûrement déclaration de mode les plus percutants.
Ce que nous portons est souvent le reflet de ce que nous ressentons. Lorsque nous portons des jeans, il reflète l'humeur plus confortable, doux et chaleureux que nous sommes dans ce jour-là à mon humble avis. Je pense aussi que chaque fois une beauté ou un génie porte des jeans, il fait sûrement déclaration de mode la plus percutante.
Escritura honesta y veraz viene directamente del corazón, y revela todo lo que incluso la realidad oculta.
Honest and Truthful writing comes straight from the Heart, and it reveals everything that even reality obscures.
Lo que usamos es a menudo el reflejo de cómo nos sentimos. Cuando nos ponemos los pantalones vaqueros, que refleja el ambiente más cómodo, suave y cálido que estamos en ese día. Yo también creo que cada vez que una belleza o un genio viste pantalones vaqueros, que sin duda hace que la declaración de la manera más impactante.
Mon écriture ne représentent pas nécessairement soit mon état d'esprit ou de mes sentiments personnels que d'écrire ces pensées - parce que je efforce d'être spectateur objectif et équilibré de la situation, plutôt que de faire respecter mes points de vue personnels à mes lecteurs. Je crois que cette approche fait un le mieux la justice à l'objet. l'objectivité est toujours la clé!
No siguen las Masses, porque a veces el M es silenciosa.
Nous ne devons pas sentir mal parce que quelqu'un vole nos idées. ça arrive. Nous, à la place, devrions nous sentir mauvais qu'ils ne disposaient pas tout de leur propre pour commencer. - Deo
The expression 'I miss you' in English becomes 'Vous me manquez' in French, which literally means 'You're missing from me'. In my view, it's a wonderful way to express the emptiness in your self when you truly miss someone.
Tout faire dans la vie avec passion. Artistes incroyables, invent euros brillants et merveilleux écrivains atteignent les plus hauts niveaux dans leurs champs à cause de leur passion. Sans passion, la vie est comme un coquillage vide et creuse couché dans le sable. Ce est la passion qui apporte la vie dans tout ce que vous faites dans la vie. Merci beeaucoup!
We mustn't feel bad because someone steals our ideas. It happens. Instead, we should feel bad that they didn't have any of their own to begin with.
What we wear is often the reflection of how we feel. When we wear jeans, it reflects the most comfortable, gentle and warm mood we're in on that day IMHO. I also think that whenever a beauty or a genius wears jeans, it surely makes the most impactful fashion statement.
Our research suggests that successful race talk must allow for the free expression of nested and impacted feelings, acknowledge their legitimacy and importance in dialogues, and be deconstructed so their meanings are made clear (Sue, 2013; Sue et al., 2010; Sue, Torino, et al., 2009).
~ Derald Wing Sue
Did I go out of my way looking for trouble, you ask. Well, not exactly. Perhaps it was the inner voice that warned me that someday I would write it all down, so it better be entertaining.
~ Derek Hart
Oh how Shakespeare would have loved cinema!
~ Derek Jarman
Who, me?" Gary said, grinning.
~ Derek Jeter
They say sarcasm is the lowest form of wit," Valkyrie said. China glanced at her. "They've obviously never met me.
~ Derek Landy
Kindness suits you." "Really? I think I'm quite allergic to it.
~ Derek Landy
Well, for future reference, this is my serious face.
~ Derek Landy